Tors

Gutten morgen!

Känner mig fortfarande på bra humör idag. Blev en massa extra glad när Dennis kom hem igår med. Plus att jag hittade kläder att ha på mg så jag slapp leta överallt efter kläder att tvätta :) Har fortfarande inte fått bukt på det sen vi flyttade in.. Så snart behöver vår klädhög ett eget rum. No fun, at all!

Det kommer nog bli kul att gå på personalfest ikväll, plus att ena extratjejen fyller år. Grattis Karolina!
Kommer sova kvar där ute eftersom jag jobbar i morgon. Så det blir inge uppdaterat där emellan. Men skriver nog en rad innan jag åker. Nu är det dags att åka och klacka om skor och hoppa in på bolaget.

Tjipp!


» Jenni

Ville bara säga att du är bäst systrami!

2009-02-26 // 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback