^^

Hej hopp!

Har precis kollat på film med Dennis och Jonas. Smällde i mig en massa godis så nu har jag ont i magen :/ No good. Har flamsat runt med Jessica idag (för ovanlighetens skull :) och köpte lite kläder och smycken. Eller tja, två tishor, en väst och smycken. Kommer bli snyggt i morgon. Måste bara upp och klacka om mina skor så är jag redo för kvällens bravader. Men det gör jag såklart i morgon.

Jag har suttit ett tag nu och kan inte avgöra om jag ska klippa mig igen eller om jag ska låta det växa ut? Kan någon hjälpa mig? Vad är finast?

               
Hittade ingen mer bild på mig i långt hår på den här datorn. Men iaf, långt VS kort? Svårt val... Ignorera att jag är så gudomligt snygg på alla bilder ^^


sv: ja den var sjukt bra! :) en riktigt tjej film, och man skrattade sig igenom filmen!

2009-02-26 // 09:52:14
» jenni

jag säger kort.

kort hår till folket!

do it

do it

det är bara hår =D

2009-02-26 // 09:53:58
» sassa

jag säger helt klart långt!! ditt hår är lixom wonderful!!!!

2009-02-26 // 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback