Valkyria

Okej. Filmen var helt okej. Men de flesta trodde att den skulle varit ännu bättre. Hände liksom inte så mycket. <det var en handling som hela filmen gick ut på (i princip). Att placera en bomb. Så lite besviken blev jag allt. Men det var kul att åka iväg och hitta på något! Men om ni planerar in en bio snart, välj en annan film.

Annars idag så lekte jag med Sassus och Carro. Vi börnade ut till Dalarö i solen och Sassa fick köra hem. Fick även ett gulligt berlockarmband av henne sen :) Eller ja, lite tjat så hihi.

Var även förbi stallet som vanligt, Longerade Raddan i ca 30 min sen red jag barbacka. Duktig häst! Fick även tummen ur och rycka hennes man.

Imorgon är det stallet på förmiddagen, sen freetime innan träningen. Känner mig supernöjd med att jag kommit igång ordentligt nu. 3 dagar i veckan no matter what. Go Jessi, go Jessi!


Redo för bio :)


Ignorera det fina ärret katterna har märkt mig med och kika på det fina armbandet :)


Grattis igen Sassa till körkortet!


Ska hitta på något nu, Fick en massa energi.

Over and out.


» jenni

vikken fin sjal ;-)

Och guuu vilket schnyggt berlockarmband!

Vill oxå!

2009-02-10 // 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback