Bada, bada

Kom nyss hem från stallet. Blev en tur barbacka i ridhuset, sen släppte jag tanten lös så hon fick springa av sig. Hon är för stark att rida på det milda hackamoret vi har så jag ska testa ett annat imorgon. Inge kul för någon av oss att sitta och dra i varandra, och inge kul för mig att knappt få stopp på hästbuset :) Efter motionen blev det till att bada svansen, reda ut, fläta, klippa hovskägg och börja rycka manen. Men jag blev på tok för hungrig så jag fortsätter i morgon. Skulle vilja ha en heldag men pyssel i morgon men icke. Först provjobba, sedan träna med Dirk, sen stallet (efter 7). Får se hur mycket vi hinner med.

Nu ska jag dricka en kopp te och hoppa ner i badet.


Babblans fina pannband :)


love

2009-01-27 // 07:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback