..

Så. Nu har jag blivit arg. Precis så jag vill starta mina dagsr. Fint. Sitter iallafall och äter lite frukost, ska snart fixa mig och sen åka och jobba. Känns sådär.

Igår hade jag och Jessica en riktig lallardag. Vi åkte runt, tittade i en massa butiker, lallade, köpte naturgodis, lallade, åkte och tittade på mer saker och lallade vidare. Jessica gjorde sina naglar och sen bar det av till stallet. Babblan hade ingen feber, men tjejen som jobbar i stallet hade också märkt att hon var låg igår. Vettetusan vad det kan vara.

Efter stallet åkte vi hem till oss och käkade tacos med Dennis, Enok, Linda, Izza, Timothy, vilket var supermysigt. Vi drack några drinkar, skrattade och hade skitkul sen bar det av till Oleary's. Och det var jätteroligt!

Nej nu ska jag avsura mig lite sen åka ocj jobba :( Små ångest faktiskt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback