För att vi har fler sinnen än synen.

Jag som tyckte jag skulle vara lite hemlig tills allt var klart, men icke!

Ska snart åka och jobba igen. Provjobbar på Almåsa Kursgård nu. Det är ett supermysigt ställe precis vid vattnet som är anpassat efter synskadade bland annat. För den nyfikne så kan man titta där. Det är så himla mysigt! Ska ge gärnet och vara så jävla duktig som bara jag kan vara idag! Jag ska ha det här jobbet och jag har ju stora chanser nu när jag är först ut på prov. Pirrigt är det iallafall.

Nu ska jag klä på mig och åka och köpa frukost to go. Tomt hemma i kylen :/

Hörs sen



» Malo

Nyfiken... :P Så jag klickade allt. Mysigt stället!

2009-01-28 // 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback