Fredag, feber och rastlöshet

Hej hopp.

Stackars Dennis ligger fortfarande däckad med massa feber :( Så jävla lyckat att få det på semestern också. Planen var att gå på det där akvariet och sen shoppa idag, men icke. Blir att stanna inne för 3e dagen. Känns sådär lagom kul. Visst, jag kan ju gå ut själv och shoppa eller hitta på något, men hur kul är det? Vi skulle ju göra saker tillsammans.

Men vi får se hur dagen slutar. Skulle vilja åka till min lilla guldgruva och shoppa sönder mig. Fick ju en massa tusen extra att shoppa för då nyår blev inställt haha :)

Dags att få Dennis frisk och hitta på något. Åker ju hem på måndag morgon. Jag vill stanna kvar längre, samtidigt som jag vill hem till mina katter, hundar, hästar, vänner och familj!

Dags för lite How i met your mother.


Mys på balkongen på nyår. Sjukt varmt och skönt då!


Vi lunchade på en mysig uteservering i solen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback