Hard work work!

Det här med semester.. Är det bara jag som äter som en häst då? Och det är tyvär inte mat, utan godis, glass, chokladpuddingar, chips och massa pizza. Och så rör jag inte på mig lika mycket som hemma. Kan ni gissa vad det leder till? Viktuppgång ja!

Fast en märklig sak som också har hänt nu de senaste dagarna är att jag är sjukt träningssugen. Jag vill jogga, cyckla, svettas och få träningsvärk! Och så vill jag självklart till hästarna (det vill jag 24/7)! Oh jag vill träna och bli snygg och smal. Eller, ja, smalare iaf :) Jag har nog aldrig haft ett sånt träningsabstinens förr.


Någon som vill börja träna med mig när jag kommer hem? Rudan har billigt och bra gym



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback