Hej och hej då.

Eller snarare god natt. Vi överlevde nyårsafton, om ni undrar. Det vi gjorde var att stanna hemma och somna innan 12. Stackars Dennis fick tokfeber och kunde knappt stå på fötterna. Men han trodde han förstörde hela min semester bara för det och proppade alvedon och föreslog limotur på stan iallafall. Hur gulligt det än var så tackadde jag nej. Vi skulle ha det så mycket mysigare hemma, nergrävda i sängen tillsammans, än att han skulle försöka ge sig ut med massa feber bara för min skull. Tanken var god, men jag ville inte att han skulle bli sämre. Och hur kul är det att veta att han skulle må skit, då skulle jag ändå inte ha kul. Så hummerlimo får bli en annan gång!

Kort sagt så sög både våran jul och nyår. Men vad gör det? Vi har varandra, är på semester och resten av våra liv framför oss tillsammans. Det är det viktigaste. Och det är faktiskt inte så farligt att inte fira högtider med fest och fylla. Eller, kanske lite för stunden, men det går snabbt över. :)

Hoppas ni andra hade en kul kväll iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback