Jag älskar min Dennis

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna världens bästa pojkvän? Börjar känna mig lite smått bortskämd nu... Idag när vi var och handlade så hoppade jag självklart in på hästavdelningen och kollade på allt. Och då ser jag en MountainHorse jacka som jag har tittat på en längre tid nu hänga med nedsatt pris. Står och inspekterar den och ska precis gå därifrån. Då kommer Dennis och frågar om jag ville ha den. Och så köper han den till mig. Bara sådär! Kanske finns en baktanke haha? Men jag har iallafall världens finaste pojkvän.


Efter det så svängde vi förbi Peter och Izza en snabbis för att sen åka till stallet och inviga min fina jacka. Dennis står och kliar Babblan och hon myser. Ser sen att hon är hängig idag igen och att det rinner vitt slem ur mungipan på henne, vilket det gjorde igår med. Tror lillskruttan håller på att bli sjuk. Iallafall förkyld. Ska ut och ta temp i morgon och se om hon är piggare då. Hoppas, hoppas att hon inte har feber!


» jenni

naw vad schnell han e =) Men det visste vi väl redan ;-)

2009-01-08 // 22:42:42
» jenni

=) Rocky är efterlängtad=)

2009-01-09 // 10:35:12
» sassa

kanske jag får tillbaka min jacka nu? :P haha

2009-01-09 // 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback