Jag är ganska bra

Smsade precis chefen på mitt eventuella nya jobb. Har suttit halva dagen och funderat på det här jobbet. Det verkar ju roligt och det är ett pysseljobb jag vill ha, men lönen kommer jag knappt kunna betala hyran på. Så jag hörde av mig och sa att det inte kommer kunna täcka min ekonomi och då fick jag svar om att jag kunde få 90 kr istället. Och visst, det är bra av han och höja sig sådär utan att blinka, men det är fortfarande lite för lite. Men i dagens läge kan jag inte vara så kräsen, och det är ju heltidsjobb mitt i lågkonjan, vilket är skiiitsvårt att få tag i. Så jag åker in i morgon, provjobbar och känner efter. Sen kan vi diskutera så alla blir nöjda och glada. Ett par kronor till så är jag ganska nöjd. Men vi får se i morgon.Hoppas att det går bra! Så slipper jag sitta och oroa mig vareviga dag. Could be kinda nice.

Nu är det dags för oboyen och Saw 5! IIIiiiik!


Ps. I rock!


» sassa

haha klart du får in hyran om du får 90 i timmen ler

2009-01-06 // 22:11:48
» jenni

Saw 5?

what´s wrong with U little göööörl!?!?!?

2009-01-06 // 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback