Kallt? Svar ja!

Burr!

Kom precis hem från stallet. Suttit och frysit 3 timmar på en läktare och tittat på massa lektioner. Eller, det var mest mina fossingar som frös. Annars var jag bombad med kläder. Ska definitivt införskaffa mig ett par snowjoggers igen. Jag är sååå sugen på att skaffa en egen häst nu som jag kan träna och tillslut tävla. Jag vill, jag vill, jag vill! Men min ekonomi tillåter inte det just nu. Men snart förhoppningsvis.

Ska göra varm oboy med grädde och krypa ner i soffan och kika på film med mina pluttpojkar (Dennis, Killer och Sajko).

Laater


» jenni

jag tykker denise ska bevisa sin kärlek till dig genom en fjording.

sådeså!

2009-01-06 // 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback