Kan inte släppa det!

Igår visade Jessica en blogg för mig. Jag kan inte sluta tänka på den! Jag har suttit och kollat igenom den 3 gånger nu bara för att kika på harmonin på bilderna. Det där mina vänner, det är kärlek, harmoni, respekt och tillit. Jag vill verkligen också hitta min egna egna häst att träna och busa sådär med! Oh jag är nog lite småavis på den här tjejen. Det ser ut som en dröm.


Men jag varnar för VACKRA bilder!


http://zahlo.blogspot.com/


Hej Jessica!



Tack så jättmycket för inlägget i min blogg och även i din blogg:D

Så himla kul när folk uppskattar det man gör, Tack så mycket!

Och din blogg den ska jag också följa, du skriver jättebra och kul!

Mvh Zandra!

2009-01-13 // 12:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback