Kaplaam!

Hemma igen.

Börjar känna mig småseg. Och är småirriterad också. På både det ena och det sjunde. Sen är det lite jobbigt inför i morgon. Då kommer jag klippa ett band till en människa som alltid har funnits i mitt liv. Alltid. Men är man så dum gång på gång så tänker jag inte stötta eller stå och se på. Vilket personen i fråga vet. Är småkänslig för dumma kommentarer och allt sånt störigt!

Well well, nog med det dåliga och in  med det braiga :) Ikväll så ska jag och Daniel (får se vilka mer sen) fira min framgång på jobbfronten! Åh, är fortfarande superduperglad! Men vad exakt som händer vette tusen. Och i morgon kanske det blir bio med min älskling. Skulle sitta fint då vi knappt träffats på hur länge som helst. Mer bara hej pch hej då.

Juste, om någon skulle råka ha ett guitarhero worldtour till övers, hojta till!


» jenni

kramen på dig systrami

2009-01-30 // 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback