Motion

Idag har jag varit duktig. Eller ja, lite iallafall. Började dagen med att åka till Babblan. Gick en promenad i hennes snabba tempo i 45 minuter och njöt av solen. Efter det skulle jag tränat, men det var smockat med folk så jag hoppade det. Och det var ju lite dåligt. Sen bar det av tillbaka till stallet för att rida Babblan en stund. Och det gick bra trots min träningsvärk!

Har tillochmed ätit nyttigt idag. Lite kyckling med enhalv potatis, bombat med grönsaker, fullkornsmacka med ost, skinka och grönsaker, äpple, banan, froosh och vatten. Men sen efter staller gick det av bara farten (dålig rutin) och jag brände förbi donken och köpte en Bigmac... Suck! Blev lite arg på mig själv när jag väl kom på det. Så min duktiga dag gick åt pipan.

Imorgon ska jag ut på promenad med Babblan igen och sen SKA jag träna, och sen rida på eftermiddagen. Och hitta på något nyttigt till lunch. Lutar mot blodpudding :/ Men men det blir bra det här!


Min pärla fick syn på en massa får på promenaden :)



» jenni

BLODPUDDING?!?!?!

straffar du dig själv??? kräk

2009-01-15 // 09:31:31

duktig jessica!! och hellre donken än godis :)



/coachen haha :P



så himla fin bild på tant babbel!

2009-01-15 // 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback