nattinatt

Hemma igen. Gick superbra att provjobba! Jag var den första av alla tusen som sökt som de ringde upp och tog på provjobb :) YAY! De har inte ringt fler, utan bara mailat lite. Så jag ska kamma hem det här jobbet, det var så jäkla mysigt! Relaxmusik överallt, doftljus, lugnt och supertrevlig personal. Oh vad skönt det känns. Ska jobba i morgon också hihi.

Efter jobber idag åkte jag och tränade, sen snabbis förbi stallet. Är pigg men ändå supertrött just nu. Märklig känsla må jag säga. Känner mig för övrigt lite underlig och fundersam. Mycket som händer runt om kring just nu. Tjafs hit, jobbiga nyheter dit. Men jag väljer att ignorera det dåliga och sikta in mig på allt det bra.

Jenni, ska försöka komma på fika i morgon eller torsdag. Saknar er massa mycket!


» Malo

Åh! Va kul! Va e de för jobb?

2009-01-28 // 00:58:47

du skriver så konstigt? vad är det för jobb lixom?

2009-01-28 // 04:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback