Nattligt inlägg

God kväll.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom det jag gjort under dagen. Jag har iallafall varit i stallet nästan hela dagen. Red Babblan i ridhuset en stund och blev tillslut supernöjd med ena galoppen. Efter den gick det nästan åt pipsvängen så jag travade av tills jag var nöjd, hoppade av och lekte med henne en stund (efter att hon lugnat ner sig). Och tyckte först jag var lite dum i huvudet tror jag. Sen efter en stund så höll hon ett öga på mig konstant och var med i varje liten rörelse. Vi gick brevid varandra, jag tvärnitar (då är meningen att hon hela tiden ska vara uppmärksam på mig och göra samma sak), vi travar och tvärnitar på samma plats. vi skrittar, travar, skrittar, tvärnitar, vi vänder och har oss. Så himla duktig! Till och med när jag skrittade fram på lång tygel så var hon med mig. Kunde vända massa med enbart vikt (liten skänkel ibland) och stanna med endast vikt och röst! Babblan a.k.a speediegonzales, fartdåren m.m gjorde halt med mig på ryggen med endast hjälp av vikt och röst. Gissa om jag blev glad då? :D

Efter det åkte jag och tränade en stund. Gansa skönt såhär i efterhand. Åkte även och handlade på Willy's med min "coach" Jessica :) Kämpade med att bara handla nyttigheter och inge godis eller dyl. Grattis Jessica, vi lyckades. Sprang bokstavligen förbi godiset haha. But hey, I did it.

I morgon ska jag rida och busa med Babbelur, sen eventuellt gå på "date" med Dennis :) Vi har inte träffats på ett par dagar nu då han sover när jag går upp, jag sover när han kommer hem. Så då blir det nog Thai eller Kinamat. Annars så står inget speciellt på schemat alls. Städa bilen vore en idé?

Najj, nu måste jag sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback