Nej tack

Så var man hemma igen. Tackade nej till jobbet idag! Chefen bara skrek och skällde, alla var typ deprimerade och allt man gjorde var fel."Ställ dig vid kassan så du lär dig den" . Visst, sa jag och gjorde det. Nej då var jag för långsam så han fick damp-panik och bad mig diska istället? What the hell?! Hur ska man kunna lära sig något om man inte får testa och göra? Och jag kan tillägga att jag inte fick en enda genomgång på någon. NADA! Usch jag ruttnade, fick ångest och ville bara hem efter 375e avhyvlingen. Och ena tjejen som var normal sa att hon precis sagt upp sig då han inte är klok i huvudet. Plus att det senaste året har de haft annons ute en gång i månaden efter personal. Kanske inte är fel på personalen kan man väl börja fundera på? Idioti, idioti.

Men jag är glad nu. Slipper gå till en ångestarbetsplats och ångestjobba med ångestpersonal som är ångestapatiska. Nice! Nu ska jag och Dennis dricka kaffe, sen vettetusan vad man ska hitta på. Får se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback