No can do!

Min baby är jättesjuk :( Blir inte bättre alls, snarare tvärt om. Om han inte är lite piggare i morgon måste vi nog till sjukhus. Usch han har legat till sängs sedan nyårsafton. Hostar, massa feber, svettas, fryser, svimmar och kräks. Vet inte vad jag ska göra... Önskar att det fanns något jag kunde göra.

Kom iaf nyss hem från stan. Skulle shoppa men var inte på superhumör. Men det blev två tishor, en kofta och en jättemysig myströja med luddig/pälsig luva. Nästa favoritplagg tror jag. Dock lite för varm för att ha här. Men vi åker ju hem på mådag. Hoppas jag. Vet ju inte om Dennis ens kan flyga hem :/

Ska pussa på min stackars, stackars pojk.
 Fy jag får ont i hjärtat när jag tittar på han :(
Hoppas bara att det inte är något allvarligt!


Usch! Stackars Dennis, lilla bubben!







Klappa honom på huvudet från mig =)



Lillebror <3 Dennis!

2009-01-04 // 02:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback