Ooops I did it again..!

Japp. Jag har precis svullat i mig överdrivet mycket mat. Lassagne, pizzahut pizza, glass, kakor. usch vad mätt jag är. Och usch vad jag ska träna när jag kommer hem!

Andra saker jag ska göra är fira min mor som fyller år i morgon, sen på tisdag ska jag på arbetsintervju! Woho!! Mailade innan idag och fick svar nu precis. Så tisdag klockan 11 får ni hålla tummarna!


Ajm full öf fuud and full öf happines!


sv: ja den e sjukt härlig :)

vart ska du på arbetsintervju någonstans då?

2009-01-04 // 21:31:00
» anki

ja, dom är snyggga :D:D

2009-01-04 // 21:51:45
» jenni

tur att du e så skinny då. det syns ju inte på dig när du svullat (muttrar...)

Ska hålla tummarna för dig på tisdag!

Löööööve!

2009-01-04 // 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback