Pärlan!

Herj hopp.

Vaknade för en liten stund sen *sömntuta*. Igår så fick Jessica rida Babbelur. De red barbacka och hon ville testa nya hackamoret (plus att jag hade ont i kroppen efter träningen och inte orkade rida). Hon var lugn och fin, dock lite stark. Plus att hon är superfin i nya tränset. Älskar hennes flickiga pannband! ska ta en bra närbild i morgon, då jag är hästledig idag. Det är typ en silverkedja med pärlor i. Inte så "blingit", utan mer tjusigt. :)


Taggad till tusen!

Efter stallet så åkte jag och Jessica och plockade upp Daniel, gled förbi systemet och sen hem igen. Drack lite vin hemma hos oss, Api kom förbi sen rullade vi till Station. Käkade vårrullar MUMS, och snackade skit. Hoppade förbi Oleary's som verkade ha 45+ kväll. Nästan inga i vår ålder så långt ögat såg! Så bror och jag hoppade in i en taxi och åkte hem, kollade film.

Idag ska vi fira min älsklingsDennis som fyller 23 år! Tänkte skriva ett eget inlägg efter det här till hans ära :)

Ska pussattackera sötbollen nu! 



» Malo

Snyggt de såg ut att vara! :)



Sv: Nä, tyvärr har jag drygt en mil till närmsta ridhus, fast jag har försökt få grannen som har ett flertal maskinhallar o potatislager i nästan perfekt storlek att överväga nya användningsområden för åtminstone nån av dem, men har inte direkt lyckats... Än! ;)

2009-01-25 // 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback