Poor thing!

God morgon.

Stackars Dennis blir aldrig frisk. Usch, nyss så svimmade han med dunder och brak, sen kräktes han och nu är han däckad i sängen. Vet inte vad det är för fel? Ska försöka ge han lite actimel och andra nyttigheter.

Vår resa blev ju inte alls som vi tänkt heller. Gick en kort promenad igår och köpte kinamat, men sen kom febern tillbaka. Så det blir inget akvsrium idag heller :( Kanske åker till Barceloneta själv och shoppar idag, får se. Vill ju vara med min älskling på semestern, men vi båda vet att det är inge kul att sitta hema för 4e dagen, när jag faktiskt kan ge mig ut på egna äventyr.


Nä, nu ska jag kika på film. Hörs sen



» jenni

nej men usch=(

stackarn, låter inge vidare alls.

klart du ska åka och shoppa!

han mår ju inte bättre av att du sitter och degar=)

massa kramar och pussar från systra och världens goaste systradotra!

2009-01-03 // 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback