ramadamadingdong

Fyfaan vad det är kallt idag! Blä!!

Kom precis hem från stallet. Burr. Var även och provjjobbade idag. Gick väl bra tycker jag. Fick inte mycket till genomgång (ingen alls för att vara ärlig), så jag gjorde det bästa av situationen och högg i lite här och var. Diskade, plockade disk, testade kassan, serverade sallader och så. Inget avanserat. Ska iallafall jobba på lördag igen. Då ska jag ge gärnet och öka tempot lite. Chefen var nöjd över mig idag iaf, och det var ju trots allt första dagen, nollkoll liksom :)

Det blir nog bra det här. Det måste bli bra det här.


För övrigt så har jag kännt mig jättelåg halva dagen. Det är för kallt, för mörkt, för lite kaffe i kroppen. Ingen bra dag. Men Jessica lyckades dra upp mig lite! Tack vännen!

Vet ni? Nu sitter jag bara och klagar och snackar skit.

Bajs


» jenni

jag tycker verkligen du är otroligt duktig ska du veta. du har sån jäkla arbetsmoral så det finns inte. jag är stolt över dig tjejen!

2009-01-08 // 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback