Rutiner

God morgon.

Har äntligen lyckats komma upp någorlunda tidigt. Senaste dagarna har runnit iväg och jag har sovit halva dagarna. Inte okej.

Sitter och dricker mitt goda vaniljte och lyssnar på Rix FM som äntligen är tillbaka! Woho! Har sedan en tid tillbaka lyssnat på dem varje morgon, överallt. Jag blir glad av dem :) Ska äta frukost sedan packa gymkläder, bränna förbi stallet och göpra lite höpåsar, kolla vilken tid Carina skulle rida lektion, bränna förbi Izza, åka till SÖS. Beroende på hur lång tid det tar så ska jag träna efter och sen åka till stallet. Känns skönt att ha dagen lite planerad. Ska sätta igång med träningen på riktigt nu med. Måste stärka ryggen framförallt. Och sen stretcha hälsenan mycket, mycket försiktigt!

Hoppas allt är bra med alla er där hemma. Har ni för övrigt tips på hur man får in rutiner i vardagen när man bara slappar hemma?


» jenni

skaffa barn. det är ett obarmhärtigt sätt att få rutiner på =)

2009-01-13 // 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback