Sunny day

Idag är det sista dagen här i Spanien. Solen steker och det är supermysigt ute. Såklart! 10 dagar i Barcelona med 2 dagars sol. Well done. Eftersom det är söndag är ju allt stängt idag. Eller, det finns ju butiker och så öppna en bit härifrån men jag ska bara ligga på balkongen och sola tror jag. Försöka få lite färg.

Min älskade Dennis mår bättre idag! Han kan röra på sig och febern är nere. Håller tummarna för att det inte går upp igen, eftersom vi inte kunde boka om biljetterna hem idag. Telefontid i morgon efter kl 10. Vårt plan går 10:45. Så imorgon bär det av till kalla (?) Sverige. Hur är vädret där hemma nu?


Nä nu ska jag och min sorbet gå och sola!





» Sassa

8 minus gumman men ingen snö :) saknar

2009-01-04 // 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback