.


Hemma från stallet. Har gjort äggnudlar med tonfisksås. Massa mummsigt. Fick precis ett röstmeddelande från ett jobb jag sökt. Hon skulle in på möte men skulle ringa upp igen efter det och prata lite. Håller massa tummar nu! Visserligen var det bara på 60% men med möjlighet att kunna jobba upp till heltid. Must have money!

Aja, slänger upp en bild på Babbelur från igår då hon fick busa i ridhuset :)


2 sekunder senare fick hon damp och skuttade iväg :)



Juste, gissa vem som var klantigast i världen i morse? Jo fröken Ekholm såklart! Skulle gå in i badrummet, tänder lampan och stänger dörren samtidigt. Och vad händer? Jo, min tumme är vid gångjärnen på dörren och jag slänger igen dörrhelvettet så min tumme blev totalmos. AJAJAJ sa jag då.Lyckades stänga dörren med tummen i kläm :( Hade så förbenat ont så jag trodde hela tummen, eller iallafall nageln skulle ramla av. Men än så länge sitter den kvar. Har ett fint hack på tumnageln iaf. Gissar på att tummen kommer vara blå under nästa gång jag gör om naglarna. Har ju geleförstärkning med fransk manikyr på.


» Malo

Aj aj aj!



Härligt me ett ridhus som de kan busa av sej i... lite-avis-i-de-här-här-tiderna-när-de-e-is-i-hela-hagen

2009-01-23 // 23:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback