Who's the man? I'm the man!

Hej, jag heter Jessica och jag fick precis ett fast jobb idag!

AAAAAAAHH!! Jag är så GLAD att jag snart spricker! Jag fick världens bästa jobb idag! Just nu är det deltid på 60%, men kommer eventuellt bli 100% framöver. Åh, jag trivs så bra där. Alla är supermysiga, stället är mysigast evöör, allt är bara så bra. Lagom lugnt (stress vet dom inte vad det är), harmoniskt, myspysigt, och gud vet allt. Och papprena är skriva pch klara. Plus härliga personalförmåner såsom solaruim, pool, gym, massagestol och massa mer. I LOVE MY NEW JOB! Inge mer stress och ångest härinte.

JAG ÄR SÅ GLAD! 1-0 TILL JESSICA VS LÅGKONJAN!


Fuckyeah!


» jenni

GRATTIS GUMMAN!

gud vad glad jag är för din skull!

Kramen!

2009-01-28 // 21:57:28
» Malo

Grattis! Grattis! :D

2009-01-28 // 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback