1-0 till Jessica

Idag är jag stolt över mig själv! Som fan!

Var hos läkaren för att ta ut min stav i armen som slulle ut för över ett år sen.. Men jag tog 2 tabletter lugnande och kände av balansrubbningar. Trodde dom skulle funka. Simon hämtar mig och Jessica och vi åker in. Tror ni tablettjävlarna funkade? NEJ, nej och åter nej. Jag ligger och gråter, hyperventilerar och har ångest. Men jag tog mig samman och vi fick det överstökat på en halvtimme. Trodde aldrig att jag skulle fixa det. Förra försöket var ett stoort misslyckande iaf. Men nu är det borta för all framtid!

Jag lyckades hålla panikpngesten borta också. Det här är ett stort framsteg för mig. För er som inte vet så lider jag av dels panikångest (vilket har blivit sjuuukt mycket bättre) och sen extrem nålfobi. Jag svimmar om jag ser  nålar i princip.


Anyways, ska snart bege mig mot min stjärna som jag saknar massa massa idag. Får se vad vi hittar på. Sen ska jag bara hem och vila, kanske städa lite. Eller om man gör det nu? Får se.

Kanske får tillbaka min bil imorgon med. Woho!


» jenni

Fan vad bra! Dutti tjej!=)

2009-07-15 // 16:41:57

massa dutti tjej som vågade! :)



jag förstår att du mådde bajs när det där hände.. Dick läste just inlägget & det är helt sjukt att däcket kunde smälla sådär.. :S

Har du hämtat bilen än?



Jag & magen mår bara bra. Är inne i 7e månaden nu :)

Flyttar granne med jenni om ca 2 veckor oxå :)

så då får du komma och se hur vi bor! blir en 2a på 64 kvm, med Badkar (!!!:P), tvättmaskin & torktumlare! Känns som massa lyx hihi..

Dock är det 3e våningen så Gizmo kommer inte kunna få va ute :(

Men vi har balkong iaf, så vi slipper trängas på den lilla franska hehe ;)

kram!

2009-07-16 // 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback