Allt eller inget

Hade som sagt supermysig kväll igår med världens gulligaste Emelie! Sen imorse åkte hon med till stallet för att ha lite lektion för  mig och Dalila. Gick ganska bra tillslut när Lilisen gav med sig. Mycket fin totto! Men efter att ha ridit en timmes lektion så var det inte slut. Najj, utan då kom zäta till stallet och vi skulle rida ut på Perla och Augusta en sväng. Bara att fixa nästa häst och bege sig ut i skogen. Massa mysigt det med. Kände mig duktig som red 2 hästar iaf. Fick skjuts hem av snälla Monika (har ju ingen bil eftersom den står i Enköping) och la  mig i soffan och kollade på vinterviken i brist på annat.


Fina fina Emelie!


Muppen herself *skratt*


Rockstar!

Men sen ringer lilla Daniel och undrar om jag kan köra in han till stan med sin bil. Visst säger jag såklart eftersom han hämtade mig i fredags 10 mil frpn stockholm. Går ut och får en stooor klump av ångest i magen. Ville inte köra bil alls, men det är liak bra att få det överstökat. Gick bra det med  när vi väl åkte, men nu när jag kom hem var jag småskakig.

Vafan, hur svårt ska det vara att komma över? Jag krockade ju inte ens. Inte en skråma på mig, bilen eller någon annan? Suck. Get over it!

Ska glo på någon film till sen blir det till att sova. Ska upp 5 imorgon för att få skjuts av Simon till jobbet. Hejja. Ska även ringa och se när jag får hämta min bil.

Herrå!


» jenni

jag tycker inte det är konstigt alls att du tycker det är jobbigt! konstigt hade varit om du vart helt oberörd! du kommer gå ur det här lite visare helt enkelt =) älskar dig systrami!

2009-07-13 // 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback