clean

Vad skönt det var att vakna upp i ett inte stekhett sovrum. Men enlight SMHI så blir det soligt igen efter lunch.

Idag har jag massor att göra. Det råkar ju vara så att jag fyller år imorgon så jag måste städa hela lägenheten (behövs), åka och handla och göra tårta och alt vad det är. Kanske inte låter så farligt? Det som är liiite ivägen dock är att jag jobbar 12-20. Mycket tråkig tid, men that's life. Allt kan inte bara vara bra och roligt, right?

Igår hann jag iaf med att rida på morgonen, sen ligga på stranden vid jobbet från 12-14;30. MYCKET skönt! Fick nog lite färg iaf. Sen började jag jobba kl 15. Det var stört varmt i vattnet igår med. 21.5. Visst, nu ör jag prets badkruka, men jag, JAG tyckte det var typ varmt :)

Dags att röjja upp här hemma nu!


Hihi kolla va små dom var! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback