Hattfnatt

Hej hopp!

Blir en snabb uppdatering nu innan Simon kommer och ska glo skräckis med mig hihi.

Har jobbat en massa i helgen, varit på middag hos Mats och Ellis (Dennis päron), susat förbi stallet och pussat på min bebis, klädde på henne sitt nya fina flugtäcke som hon fick av Monika, mailat räkningar till Dennis och nu blir det som sagt filmkväll med gotte till.

Imorgon blir det först stallet, ska jobba bebis från marken, sen ska vi ut på äventyr. Senare ska jag jobba. Och så kommer typ resten av veckan se ut innan jag och Malin sticker på lördag natt/söndag morgon. FYFAEN VAD SKÖÖÖNT DET SKA BLI!

Fick en update av Dennis idag. Sol, sol, strålande sol. Solskyddsfaktor massor för att inte bränna sig och så varmt och skönt i havet. Lovely!


Lilla H på jobbet fick en "hatt" av mig idag :)


Fjante, som för övrigt ser ut som en japan, ville inet vara sämre han.

"vilken film tänker jag på?"frågade han när han studsade ut i matsalen såhär.
Kan ni gissa? :)


Ja, det kommer va helt underbart skönt att få större! Även om det "bara" är 25 kvm större :)

Jo, vi trivs juh här i området så det kommer kännas trisst att lämna det.. :( Tur att vår nya lägenhet är så fin, så då blir det värt det! :)

Oh när ska du dit? Hur länge? Hoppas du får det kanon härligt! Kramar!!

2009-07-22 // 10:52:34
» jenni

hihi nej då =) mkt är att det blitt överbjudet och sånt oxå kan jag tänka mig =)

men du älskar mig ändå=)

2009-07-22 // 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback