Jess goes crazy

Okej. Håll i hatten.. Vet ni vad jag har gjort idag?


....trumvirvell....

HOPPAT!  Jag och Pernille byggde upp ett litet skutt på volten idag som vi hoppade. Jag som är den fegisen som jag är tog mig mod och hoppade. Med Dalila som inte är någon direkt stjärna hon heller haha. Men hon var suuuperduktig idag och hoppade superbra. Inga skutta-iväg-med-ryggen-hopp alls. Hihi. Det var så roligt! Det roligaste var att Dalila tyckte det var askul! Det var kanske en 50 cm som högst haha. Modigt va? :D Jag har inte hoppat på massa massa år.



Filmade när jag hoppade sista skuttet. Blev dock jättedålig kvalité så vi skiter i den.

Bättre lycka nästa gång.

Dags att åka till jobbet, och du Gina; Jag var faktiskt på hästryggen ditt snusk :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback