Miss you!

Ja, jag vet. Blev sådär dålig på att uppdatera igen. Men som sagt, det har varit mycket som har hänt överallt och min hjärna har varit fylld med tankar. Lite för mycket har snurrat runt där inne. Men allt löser sig och det känns bttre nu. Förutom att jag saknar min älskling något sjukt! Får lite ont i hjärtat...

Igår hämtade jag hem min bil. Skönt! Resan hem gick också bra. Zabine var en ängel och körde ner mig. Senare på kvällen blev det lite vin hemma hos henne med Jonas, Linda och Fredde. Ganska trevlig kväll faktiskt. Avslutade sådä'r lagom på Vegabarnen vid halv 2. Så idag ska jag till stallet någon gång under dagen. Ska även åka och handla hem både mat till mig plus kattmat. Tråååkigt!




» Kim

Vad söta ni är! :) Gull

2009-07-17 // 11:22:43
» jenni

ni är så fina. det kommer bli ett fint barn. vi väntar här faktiskt! =)

2009-07-17 // 13:19:58

Gulligt!!

2009-07-17 // 22:15:22

Svarar från min till din hära, : Ja jag e så förbannad så de finns inte.. min morfar e jävligt sträng, och har en dålig attityd hela tiden istort sätt. Men att han ger sej på mej på så TÖNTIGA jävla saker... alltså de brann skall ja säga.. jag var så jälva arg.



hate him!

2009-07-18 // 00:34:17

Precis... fast som tur var känns de bättre idag, men de kommer nog ta ett tag innan jag kommer tycka han ör OK ifen, om ja nu någonsin kommer tycka de dvs..

2009-07-18 // 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback