Myspyssöndag

God morgon. Igår var det en mycket trevlig dag! Började såklart dagen hos min lilla häst. Jag och Pernille red ut på en supermysig långritt i circus 2 timmar. Knallade runt halva haninge och mös. Sen åkte jag hem och stilade till mig innan jag gick över till Linda där vi grillade och drack lite vin. Underbart gott var allt! Sedan kom Simon förbi och vi åkte och handlade saker till att göra gino (som är det godaste som finns, plus att man kan äta med ganska gott samvete:) och kolla på skräckisen 1408. Ganska bra, mycket flummig. Så det var en mycket trevlig dag.

Nu ska jag hoppa i ridkläder och åka till stallet. Vi ska eventuellt hoppa. Gissa om jag kommer svimma då? GAH! Men Dalila tycker det är roligt så då får man väl offra sig för laget? Grejen är då den att hon hoppar av så taskigt genom att skjuta iväg ryggen med all världens drag så man med nöd och näppe sitter kvar.

Aja, det man inte dör av, gör bara lite ont :D


Mitt i trollskogen gick vi.
Precis efter jag tog bilden så gick Dalila under ett nerfallet träd,
som jag såklart missade och fick i huvudet och höll på att åka av och bli hängandes i trädet bakom henne :)

Haha sånt händer bara idioter i filmer, och såklart mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback