Shleten? Nej då!

God morgon. Vid 9 tiden slängde vi in handduken och gick och la oss. Nu är jag trött och har massa att göra... Tvätta, packa, tvätta, städa och åka och rida. Men det blir bra. Sen börjar festen igen. Jag och Malin ska in till stan och ta ett par öl innan vi sätter oss på flygbussen. För vi åker ju snart! Så om 24 timmar ligger vi på stranden med en drick och pressar i solen. Fifan vad skönt det ska bli!

Åh, nu ska jag packa min väska så jag inte glömmer något.

Släner in lite bilder från stallfetsen också :)



Födelsedagsbarnen får pressenter


Stora tjejen :)


Sprit är ju alltid bra :)


Haha somliga har kaffemaskiner i stallet :D


Tröttast i stan!


"Beer me!" Malin blev matan med öl och cider av mig igår. Observera att solen lyser och klockan var imorse nånting!


HAHA guuuu va jag ser ut! ish issh!

Hoppas du får det riktigt bra i spanien! =))

2009-07-25 // 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback