ugga bugga

Hej hopp. Det har blivit lite glest med inlägg på sistone, men jag har jobbat som ett as vaaarje dag. Sista passet ikväll sen är det 2 veckors semester! Imorgon natt; Barcelona baby!

Jag är verkligen taggad till tusen nu. Kommer vara lyckligast i världen när jag får träffa min baby igen. Sen komma bort till sol och bad. Plus att Malin åker med så jag kan shoppa med någon. YAY! Komemr bli bästa någonsin. Plus att vi har bil därnere också. Lovely!

Ighår var det först jobb. Fick åka med rekreationsgästerna till Nynäshamn och promenera lite och sen fika vid strandbodarna. Supermysigt att åka iväg sådär. Sen vard et bara hem byta om, bolaget och sedan stallfest. Lilla Cassi fyllde ju 18 här om dagen plus att Zäta också fyllt år. Trevlig kväll, något för högljud. Juste; för mycket regn och åska också. Såg ut som om någon täde och släckte solen snabbt när det blixtrade. Leeeskigt...

Idag så ska jag hämta min bil, packa resväskan, tvätta, städa, ge nyklar till Linda som blir kattvakt, städa och jobba. Har iof lite tid på mig imorgon med, emn iaf. Skönt att ha det gjort.

Nu ska jag gå över till malin på en nypa friskluft.


» jenni

we will miss jooooooo!

2009-07-24 // 12:31:56

have fun!! :)

2009-07-25 // 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback