Update from Barcelona, dag 2

God morgon!

Gårdagens resa gick bra, men fan vad länge vi reste kändes det som. Åkte med kvart över 1 pendeln på lördagnatten, flyget gick halv 7 från Skavsta. Men allt gick bra och jag och Malin kunde ta oss fram helt solo haha. Låg och solade vid poolen ett tag efter vi kommit fram, sen gick vi hem och tog ett par drinkar och så. Gick ut på nattlig promenad på stranden och plaskade fötterna. Jisses vilka vågor det kom emellanåt. Somnade sen runt halv 1 (läs däckade av atmattning) och sov i 12 timmar, tills nu. Trött tjej!

Idag ska vi hämta en hyrbill som vi har hela veckan så vi kan glida runt till olika stränder och roligheter. Måste även köpa nytt smink då min ena svarta ögonskugga hade expoderat i sminkväskan så allt blev försört. SUCK!

Annars har vi  det bara underbart här på balkongen men finaste utsikten. 28 grader i skuggan so far. Loves it

Nu ska jag stila till mig och gå ut.


Låter som att du har det kanooon! =))) najsans najsans!!!!

2009-07-27 // 13:11:41

Miss you baby!

2009-07-30 // 10:58:29

Vad skönt att inte se dig varken här eller på bilddagboken.

Haha missförstå mig rätt men då förstår jag ju att du har det sjuhelsikes bra därborta.

Längtar till du kommer så vi kan ta massa fina kort på dig och Lilla Grå på ängen och andra platser.

2009-08-01 // 14:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback