bildboooomb!

Hej hopp.

Vilken lögnerska jag är som lovade bilder på torsdagskvällen. Somnade så fort jag kom hem. Jag, Dennis, Niklas och Simon åkte till Dalarö och grillade på kvällen och spelade gitarr vid en brygga mot solnedgången. Hur mysigt som helst!

Igår var det fika i stallet innan och och Pernille skulle rida. Gullungar, fick en stooor fin "väskpåse" eller vad man ska kalla det proppad med massa saker. Bland annat en fin cava från Spanien, några öl, cider, rom&cola, chips, ölkorvar, godis, PRESENTKORT PÅmCDONALDS HAHA, lotter, en finfin solros, bommulsridvantar och ansiktsprodukter. hAr säkert glömt något.. Tänkte ju inte på att ta kort på den, men slänger upp bilder på diverse från torsdags.


Fint armband :)


Söta svarta örhängen.


Hade min söta klänning, dagen till ära




Hihi töntklubben "Jessica och Jessica" har numer likadana nyckelringar haha


Mitt coola mobilsmycke :) Det är en kass bild, men det är ett blixtlås :)


Världens godaste tårta. Även känd som Calle-tårta.


Solig ros :)


Katterna var heeelt utslagna av värmen!


Vaaaarmt, sa dom!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback