Ångestattack 3.0

Here we go again! Idag fick jag en panikångestattack. På jobbet. Mitt under lunchen. Bra planerat av kroppen va? Inte ett jävla dugg. Började med att jag blev snurrig, mådde konstigt. Satte mig ner ett tag men det gick inte över. Tjejerna på jobbet hämtade filt och solstolsmadrass så jagf kunde lägga mig på golvet och då small det. Får svårt att andas, tårarna sprutar och paniken kommer. Försökte att tänka på andningen hela tiden så jag inte skulle börja hyperventilera. Det skulle resulterat i att jag svimmat och skapat mer kaos på jobbet. Hyperventilerar en stund, men får tillslut kontroll. Fy, jag hade nästan glömt hur jobbigt det är! Hur jävla risig man känner sig efter. Känns som om man blivit påkörd av ett tåg. Pinsamt blir det ju också, fast jag vet att jag inte behöver känna så.

Det värsta är att jag har ingen aning om varför jag får attackerna. Finns noll samanhang. Nada. Hade man vetat vad som orsakar så kan man ju undvida det, men icke. Fick lov att åka hem tidigare för mina gulliga arbetskolegor. Tusen tack för hjälpen tjejor!

Ligger iallafall nerbäddad i sängen med en kopp te och tända ljus. Ska ta det så lugnt jag bara kan idag. Min älskade Dennis kommer hem från Barcelona ikväll också. Saknat min plutt!



Jävla ångestjävel!




bild lånad av expressen


massa kramar till pässica!!!

2009-06-13 // 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback