blabla?

Hade en trevlig kväll igår. Synd bara att musiken var aningens för hög under spelningarna så jag har typ ont i ena örat. Well well! Det andra som var skitkul var att Lillebror följde med in och tog ett par järn haha. Invigde även mina "nya" pumps från Barcelona igår, fick lite småont efter ett par timmar. Bättre lycka nästa gång.

Idag ska jag till stallet och rida Dalila. Får se ifall jag är hurtig nog att rida ett pass och sen tömköra senare ikväll. Har inga planer för dagen annars, kanske är fyllechaffis.

Nu ska jag hoppa på Dennis så vi kan åka och hämta... Nuggets! MUMS!


Daniel, Simon och Lillebror i bilen på väg in till stan.

HAHA


Skorna är finare in real life!


» jenni

tänk att lilla nickepicke är stora killen nu snyft

vad tiden går!!!!! Ni var små nyss =)

2009-06-06 // 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback