Blondie

Okej, nu är jag "guld/honungsblond". Hihi blondare kommer det bli imorgon när jag slänger in slingor. Och det ser fan bra ut. Att jag är ljus/blondhårig alltså. Modigt Jessica, modigt! Men bild kommer upp när det är helt klart. Positiva reaktioner so far är ett bra betyg, don't you think?
 
Har lekt med jessica i stallet idag, sen lekt med Daniel hos Helena sen avslutade vi kvällen hos Daniel med lite vin. Är det semester så är det. Pratat om allt mellan himmel och jord. Trevlans!

Imorgon ska jag rida ut med Pernille och mysa. Sen är det torsdag som innebär... LANDET! Oh vad jag längtar.

Nu ska jag mysa i soffan med Dennis och en film.


God natt!


» jenni

bild bild bild bild bild

2009-06-17 // 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback