Det ni!

Var på kliniken med Lilisen idag. Gud så duktig hon var (förutom när vi skulle lasta, då kunde hon likabra bli korv höll vi alla med om). Brydde sig inte ett smack om röntgenmaskinen eller nått. Visserligen hade hon fått en liten dos lugnandem men vi fick beröm. Vetten på kliniken såg som TUR var inga konstigheter på plåtarna på Dalilas rygg. THANK GOD! Men Marianne, vår vanliga veterinär ska också kolla på bilderna och så får vi se vad hon säger. Ska iaf jobba henne mycket från marken nu ett tag, och sen ska vi sätta fart och börja träna så vi nån gång kan börja småtävla. Roligt!

Måste passa på att berätta hur otroligt cool jag faktiskt är. Har bara kört en liten släpvagn tigigare(1gång), men idag så hämtade jag, backade massa och körde Dalila till kliniken fram och tillbaka. Otroligt skönt att vet att man kan det nu, då kan jag åk aoch träna och tävla när det passar mig, och slippa leta skjuts. Duktig Jessica!

Imorgon är det min tur att kolla upp ryggen. Ska ju som sagt åka till en naprapat i morgon, och jag hoppas dom kan göra något åt ryggen. Jag börjar få sådär cp ont som jag hade för ett par år sen, till och från. Men jag ska fixa mig den här gången.

Sammanfattning:
Gick bra hos vet, såg inget dåligt HURRA!
Kört transport med häst för första gången :)
Laga min egen rygg i morgon.

Bra skit! "Jessica gillar detta"



Wiiiie vad skönt att det såg bra ut för lillfian :)<33

2009-06-03 // 00:15:09

Ja, jag blev så himla glad!

2009-06-03 // 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback