:)

Tack snälla Annika för tipset på sidan, den var jättebra! Billigt också :) Så nu väntar jag på att få hämta 5 fina förstorade bilder att rama in, bland annat på Dalila och mig, Sakjo och Killer och såklart på mig och Dennis. Mucho, mucho nöjd Jessica!

Kommer nog bli beroende av den där hemsidan? Jaja, så kan de gå. För er som kanske undrar så tipsade Annika om Crimson, en sida där man superlätt och billigt kan framkalla bilder och tavlor precis som man vill ha dom. Plus att man bara kan hämta dom själv inne i stan, då sparar man ju pengar på porto och emalage.

Har även hunnit småshoppa lite på Hööks idag med Zäta. Blev torrschampoo till Dalila, GRÅ benlindor (dom andra ser för blå ut), sporrem i läder, stövelstrumpor, tvål plus ask och världens bästa läderfett.

Nej, dags att sova!


» jenni

Jag veeeeeeeet! Men vad ska man ge dig? :-s

Du är så svååååååååååår!

2009-06-10 // 08:45:04

varsågod! Använder dem själv...älskar det där enkla!!

2009-06-10 // 18:39:59

Extra plus i kanten är att jag kan hämta dom imorgon redan YAY!

2009-06-10 // 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback