Gummiapa

Vilken bra dag jag har haft! Först åkte jag och lekte med Jenni och Engla. Drack kaffe, åt glass i solen och lekte i sandlådan. Brände mina axlar lite dock. Efter det åkte jag och lekte med Daniel. Vi rullade ut till Ekerö för att Daniel skulle bada och jag fick sola och mumsa jordgubbar :) Efter det åkte vi hem och jag körde mormor till Vikingterminalen för hon ska tillbaka hem till Finland.Tråkigt, har knappt hunnit träffa henne :/ Men men så kan det gå. Sen bar det av till stallet där Dalila stod sadlad och klar. Tack snälla Pernille! Så vi red uppe på volten och Dalila var massa fin. Vi red en del tempoväxlingar och avbrott/igångsättningar. Duktig Dalila.

Nu sitter jag hemma och har svullat Donkenmat. Usch jag måste på riktigt sluta äta sånt. Spara på vikt och pengar då..

Anyways, imorgon är det naprapat klockan 9, sen soooola, kolla stallplats på Herrhagen med Pernille och Monika, sen rida på kvällskvisten så det inte är för varmt.

That's all for tonight folks! Ska kika på Jerry Springer och Cheaters nu.

Hejs






Haha, Dalila och sina cirkuskonster! Gummiapa är vad hon är, eller vad säger ni?
Har en massa mer tokiga bilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback