Overkligt

Jag skriver som alla andra idag, ifall någon inte skulle ha läst det.

Michael Jackson, the king of pop,  har gått bort. Han avled i går när han fick ett hjärtstillestånd. Läkarna vet inte riktigt varför än. När jag läste det här så kändes det overkligt. Jacksom har ju alltid funnits där, en legend kan väl inte gå bort? Sen har jag förvisso haft turen att inte varit med om många nära dödsfall. Så hela situationen kring döden känns overklig för mig. Jag förstår nog inte. Det hela känns bara så konstigt, att någon som alltid funnits, helt plötsligt inte finns mer. Jag får inte in den tanken i huvudet.



Ska snart hoppa i svaaala ridkläder och åka ut till min prinsessa för ett morgon dressyr pass. Efter det ska jag hem och fixa mig, sen jobbar jag. Måste även berätta att det blev ändrade planer för stallplatsen. Alla vi på solsätra förutom Cassi kommer flytta till Herrhagen. Jag stod ju där med Raddan ett tag förra höst/vintern. Ska bli så himla kul att vi kan flytta tillsammans! Åh, jag är så glad! Så slipper man ha ångest över att man blir helt ensam och övergiven någonannanstans. Underbart!

Nä dags att åka till djuret.

Juste, det är ju löning idag. Woho!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback