Stavkliniken

Hej hopp.

Igår var det en massa varmt, och idag regnar det? Ganska skönt ändå kan jag tycka, att få lite svalka emellan varven. Har varit uppe ett tag nu, kört bror min till Dalarö, åkt och kollat vad man kan göra åt alla mina REPOR på bilen som någon jävla människa åstakommit. Bajs!!! Blir till att polera bilen och kontakta försäkringsbolaget. Men men. Det kommer gå bort.

Jag ska snart åka och byta bil med Dennis eftersom Dalila ska till Stav-kliniken idag och röntga ryggen. Hoppas allt går bra. Känner mig lite nervös, av flera orsaker. Jag och Monica ska köra dit. Ingen av oss har kört häst förr (haha, kaos, tur att Lila är snäll och står som ett ljus) och sen vad dom säger om ryggen sen. Hoppas det bara är någon muskelinflamation och inget allvarligare. Lilla hjärtat mitt! Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Städa lite här hemma kanske.

Dags att stoppa något i magen och sen bege sig.

Wish us luck!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback