Sunshine!

Gissa om jag har sovit som en stock inatt? Svar ja! Har haft lite sömnproblem ett tag nu, men det verkar blivit bättre.

Igår var jag först förbi stallet på morgonen och red ut barbacka på Dalila i skogen. Hur mysigt som helst i morgonsolen! Hon var lite småtöntig och hoppade till för obefintliga saker, men det gör inget. Där fick jag balansträning haha. Efter stallet åkte jag hem och duschade och bytte om och åkte och jobbade. Hur skönt som helst att komma tillbaka till jobbet! Kalla mig galen, men så är det.

Idag är jag ledig och ska ut och njuta av solen för en gångs skull tror jag, sen rida såklart. Ska se om jag får med mig någon som vill rida ut en sväng :)

Have a nice day,


Jessica och Perla


nämen! vad skådar mitt öga!? vilka snyggingar! ;)

måste ut o rida igen!

2009-06-23 // 21:14:17

ja för fasiken! :) Säg när du har tid så kirrar vi det :)

2009-06-23 // 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback