Uteritt

Vad mysig den här morgonen kommer bli! Jenniför kom ju till Sverige igår :D Och idag ska vi få låna Perla så att vi kan rida ut tillsammans. YAY! Ska snart plocka upp henne så ska vi köpa frukost och äta i solen. Mysigt värre va? Ska se om vi hittar ner till Rudans ängar kanske, gjorde ett tappert försök själv igår, men red nästan vilse haha. Ska kolla med Monika efter rätt väg.

Men det är min dagsplan. Dags att röra sig. Efter detta så ska jag jobba vid 15. Hörs kanske senare, eller imorgon.


Perla är en sötis :)


» Kicki

Hejsan! Kul att jag hittade din blogg igenom Tettes.

Vilken fin skönhet du har köpt..



Trevligt att ni ska flytta till herrhagen med..saknar detta med hästar just nu, peppe har jag sålt till vagnhärald..jag får ta mig ner till stallet när ni har flyttat dit och kolla ordentligt på skönheten :)

Ha det super!

kram från peppes gammla ägare kicki

2009-06-27 // 10:13:59

Hejsan!

Jag har inte köpt henne, utan har henne på foder, men nästan helt min iaf! :)



Ja jag hörde det :( Tråkigt att det måste bli så ibland. Men klart du får komma förbi, vi kommer 30 augusti :) Ett helt gäng blir vi då haha.



Kram!

2009-06-27 // 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback