4 maj, jag längtar!

God morgon. Har suttit vaken i snart en timme. Känns lite tråkigt att man inte kan sova ut ordentligt när man är ledig. Fast jag blir ju utvilad iallafall!

I fredags blev det lite partaj med Dessan, Jenniför, Linda, Malin och Annie. Började med ett par glas vin hos mig, sen bar det av hem till Linda och slutligen till Oleary's där det var helt okej. Åkte sen vidare på en efterfest mitt i skogen typ haha. Och vi kände oss ganska gamla när vi upptäckte en drös av 16-åringar på dansgolvet. Men det var typ fredagen i korta drag. Kan lägga till en "dagens konstigaste" där; mitt körkort fastade i ett träd haha! Så dennis och Jonas fick komma och klättra med mig. Så det så :)

Igår mådde jag ju som jag kanske förtjänade. Blev liggandes framför tv´n hela dagen, å´kte snabbt till stallet och fortsatte kika på filmer. Men idag ska jag åka och rida Dalila, kolla på ny stallplats åt henne, åka till Dåntorp och fixa och sen vette tusan vad man ska göra. Är ju ledig i morgon med.

Ska äta lite frukost nu, men bjuder på lite bilder.



En långhårig nallebjörn aka Dalila


Min fina vän Daniel var taggad dagen då vi nästan såg Metallica :)


Vaknar upp till de här två snarkande pojkarna. Kul historia där med i korta drag:
Kommer hem från jobbet, Dennis och Jenniför sover på soffan. Går in och lägger mig i sängen, upptäcker att det ligger någon där. Får panik och tänder lampan, upptäcker en Peter. Vaknar nästa morgon av att vi alla tre låg i sängen. Förrvirringen var stor där ett tag.


Daniel och Simon innan vi nästan såg Metallica. Nytt datum byw för nya konserten är 4 maj!


» Jenni

Hahahaha! Ditt liv äro händelserikt=)

Körkort i träd?

Tell me more!

2009-03-15 // 19:19:46
» Jenni

Jaaa det MÅSTE VI!!!!!!!

Liten saknar dig och jag oxxå!

OCH DENNIS!

Hon har ringt honom massa gånger!

2009-03-16 // 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback