Dreams can come true...?

Solen skiner och lyckan sitter kvar. Ska åka ut till Dalila snart, råkade sova en två timmar för mycket. Kanske beror på att jag var hemma från jobbet strax efter 2 inatt? Kanske.

Jag vill skrika ut min lycka till alla, men gör det när allt är heelt klart. Men jag kan säga att från och med nu så har jag nästan fått min döm i verklighet. Att ha en egen häst! Aaaah! Hihi. Ska åka ut till lilla Lila och motionera och mysa i solen.


Hörs sen!


Hej! Va fin blogg du har! Du vet säkert inte vem jag är, men ja var med när ni släppte ihop Dalila med Totte och Jasen här om dagen. Jag red Börjes (stallägarens) hästar innan dom flyttade nu i måndags.

Trist som fasen!



Ha det! / Zandra

2009-03-18 // 17:53:17

Dom har flyttat till Katrineholm, kommer åka dit ibland o rida, dock inte lika ofta som innan . Lite skillnad från att ha haft 5 min till medryttarhästarna till 2 timmar :P

Jag kommer hålla hus rätt så ofta i stallet endå, kommer hjälpa Annie med Jasen när hon inte kan, och även hjälpa Cassi ibland. Sen skall ja ev börja rida min kompis häst när hon flyttar ner till sthlm. :)



Så ja blir inte helt hästlös ialf :P

2009-03-19 // 00:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback